Klubbkläder 👕

Nu har vi äntligen en kollektion framme på Stadium Teamsales, gå in på stadiumteamsales.se och skriv Chapman i sökfältet eller använd denna länk för att se vad kollektionen innehåller.

Jackan Craft Squad 2.0 Full Zip är vår officiella klubbjacka och denna subventionerar FK Chapman med 300 kr till klubbmedlemmar!

Provning av storlek sker i Stadium Teamsales rum på Stadium. Rummet ligger längst in i lokalen och har en glasdörr. Är denna stängd är det bara att säga till personalen i butiken att man vill prova klubbkläder.
Alla plaggen på vår klubbsida finns inte att prova i butik, för jacka, byxa och t-shirt provar man Craft Evolve, hoodies Craft Community och shorts Craft Squad Solid Shorts finns också. Hittar man storlekarna här så funkar det i de modellerna/plaggen vi har.
Man kan även använda sig av Craft’s storleksguide.

När du bestämt vad du vill beställa, eller har några frågor, hör du av dig till Marie, antingen med ett SMS till 070-2681217 alt. skicka ett mejl till sekr@fkchapman.se. Där skriver du vilket/vilka plagg du vill beställa, storlek och om du vill ha med med initialer (+40 kr) eller förnamn (+70 kr).

FK Chapman - Fäktning Oscar Dyberg, Författarevägen 79 37163 Lyckeby

E-post: fencing@fkchapman.se